čtvrtek 18. prosince 2008

Klát - 6. díl

Dnes mi nastaly prázdniny a tak jsem se na chvilku vydal do dílny, abych si rozmyslel další postup na klátu. Nechal jsem si vyrobit obruče, kterými stáhnu klát aspoň do té doby, než trochu víc vyschne a já budu mít jistotu, že příliš nepopraská. Jejich sundání proto odhaduji až tak na konec příští sezóny, kdy už by po necelém roce na slunci a větru mohl být špalek slušně vysušený. Nakonec jsem neodolal a trošku jsem upravil střechu. Z palubek jsem vyřezal a složil trojúhelník, kterým jsem střechu zavětroval z předního štítu. Se zadním zatím čekám, protože musím vymyslet nějaký pohodlný systém krmítka do konstrukce střechy. Snad se nápad brzy dostaví:)
Obruče nakonec nevypadají tak zle a aspoň budu mít vysychání trochu pod kontrolou

Vyřezané palubky do štítu střechy

Pro jistotu jsem jejich nosnou konstrukci natřel lepidlem, abych měl jistotu, že vydrží na svém místě

Hotový štít

Tak takhle bude vyadat klát zepředu. Ještě jsem nezačal pracovat na venkovní úpravě samotného špalku, ale jen co dodělám střechu, tak to napravím. Zatím je tedy vidět jen hrubá část práce na česně a očku... v hlavě nosím konstrukci letáku a výzdoby očka

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

wow, so amazing.

pátek, 19 prosince, 2008  

Okomentovat

<< Home