pondělí 11. srpna 2008

Nedělní dopoledne v sedle

V neděli dopoledne jsem se rozhodl opět zasvětit cyklistice. Sbalil jsem si do batůžku snídani a vyrazil jsem. Původně jsem měl naplánovanou opět trasu do Volyně, ale ráno jsem si usmyslel, že vyjedu přes Suchý Důl na Rašovické skály a odtud po kraji vojenského prostora do Lestkova a pak se uvidí. Ani na tuhle trasu ale nakonec nedošlo. U stupně jsem si vyjel po nové lávce. Je zajímavá, rozhodně je to lepší, než nést kolo do schodů, ale v ostrých zatáčkách jsem měl trochu obavy. Jsem docela zvědavý, až tu potkám nějakého cyklistu v protisměru, protože to není zas tak široké. Příště to zkusím i dolů a uvidíme. Po cyklostezce jsem pokračoval až pod Suchý Důl. Při pohledu na Rašovické skály jsem si ale výšlap k nim rozmyslel:) Nebyl jsem nějak při síle. Proto jsem pokračoval po silnici přes Rašovice do Klášterce. K mému údivu jsem tu potkal asi pět dalších cyklistů, zatím co na cyklostezce jsem jel sám. V Klášterci jsem se rozhodl pokračovat přes Ciboušov k Hradišti a pod ním odbočit k bývalé obci Pavlov a přejet pod lesem k Prunéřovu. Projel jsem proto kláštereckým zámeckým parkem, projel autobusovým nádražím, obhlédl nové domy před Ciboušovem a pod lesem jsem odbočil doprava směrem ke Kadani a Hradišti. Tady jsem se chvíli kochal pohledem na průmyslovou zónu a dva paneláčky, které tu zbyly po Vernéřově, kde jsem svých prvních pár let života bydlel. Shodou náhod právě v jednom z oněch paneláčků. Ve stoupání k Hradišti jsem tedy odbočil opět vpravo a vydal se po bývalé silnici k Pavlovu. Ta se po krátké době mění v polní cestu a krátce před Prunéřovem v cestu panelovou. Jede se tu ale dobře. V Prunéřově jsem se opět stočil vpravo a vydal se kolem prunéřovské elektrárny k domovu. Objížděl jsem jí kolem nádraží a tak jsem si usmyslel, že bych si cestu ještě trošku zkrátil přes rekultivované doly. Před několika lety jsem tudy občas projížděl a zkracoval si tak cestu do Prunéřova. Přejel jsem tedy most přes koleje, obhlédl cestu k nové motokrosové dráze a hledal tu správnou ke Kadani. Asi jsem slepý, nebo jsem se nedokázal zorientoval, ale vůbec jsem ji nenašel:) Příště to zkusím z druhé strany od Ekometalu a uvidíme. Nezbývalo, než se vydat do Kadaně po silnici. Najel jsem asi 30,5 km.
Mapa trasy

Snídaně pod Zásadou (z mobilu)

Nad Kláštercem

Před zámkem

Páv se jde napít

Tohle mi připomíná jednu pohádku od E.A. Poa :)

Leknín

Jeden z erbů na stěně zámku

Znak nad vchodem do zámku

Cesta nad Kláštercem a pohled k bývalému Vernéřovu (z mobilu)

Nad bývalým plánovaným popílkovištěm blízko Prunéřova a pohled na elektrárnu (z mobilu)

Cesta mezi bývalým Pavlovem a Prunéřovem je v celku pohodlná (z mobilu)

Cestou kolem chladících věží (z mobilu)

Při hledání cesty jsem opět narazil na důlní stroje:) (z mobilu)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home