sobota 9. srpna 2008

Na kole po horách

Dnes jsem se rozhodl se trochu projet a protáhnout si nohy. Zvolil jsem proto delší stoupání a rozhodl se vyjet si na hory. Vyjel jsem přes Prunéřov do Volyně a odtud kolem větrných elektráren přes Hradiště zpátky do Kadaně. Našlapal jsem 33km. Abych prozkoumal i několik lesních cest v okolí a zároveň trošku provětral celoodpružený systém kola, tak jsem odemkl kousek nad Prunéřovem zadní tlumič a cestou k Volyni několikrát přebrodil potok a projel se i po lesních cestách na jeho druhé straně. Také se mi povedlo jednou úplně promoknout:) Ve Volyni jsem jako vždy podlehl krásám zdejšího kostelíka a u větrných elektráren se pokochal hrou světel, kterou mi připravily rychle a nízko proplouvající mraky. K Hradišti jsem se pak nechal unést parádním sešupem se spoustou zatáček a celou cestu dolů si jsem si to upaloval šedesáti kilometrovou rychlostí. Člověk to tak namáhavě šlape nahoru a pak je za 20 minut dole v Kadani:) Kolo jsem rovnou odvezl do Nevixu na seřízení a tady jsem dostal pár dobrých tipů na několik lesních cest v okolí, kde bych dal kolu trošku zabrat při sjezdu. Tak snad příště:)
Prunéřovský potok se dá místy přebrodit a jet tak po jeho druhé straně.

Pod Volyní je docela pěkný výhled dolů (v lese pode mnou je trochu v idět věž Hasištejna)

Kostelík ve Volyni

... a ještě jednou kostelík

Nahoře už je obrovské množství větrných elektráren, které ve včerejším větru vydávaly opravdu velice zvláštní zvuky

Hra světel... nízko plující mraky vytvářejí nad krajinou střídavé stíny a světla

Pohled na "větrníky" z bývalého nádraží

0 Comments:

Okomentovat

<< Home