neděle 3. srpna 2008

Málem jsem měnil

Dostal jsem slušnou nabídku na nový vůz. Byla natolik výhodná, že jsem uvažoval, zda ho vyměnit za ten "starý". Abych měl to rozhodování jednodušší, tak jsem si ho půjčil na víkend a najezdil s ním pár stovek kilometrů. Tím vozem byl Chevrolet Epica s dvoulitrovým dieslovým VCDI 16v motorem o výkonu 110KW ve verzi LT. Auto jako takové už znám a líbí se mi. Tohle auto je v plné výbavě a nabízí opravdu komfortní svezení i ovládání. Jeho velkými přednostmi je cena, velice malá hlučnost v kabině, opravdu příjemný prostor a to jak kabiny, tak kufru a obrovská spousta věciček, které nabízejí výrobci jiných značek u vozů v milionových relacích. Mezi nevýhody bych zařadil větší rozměry, zatím poměrně malou pověst na českém trhu a především spotřebu. Spotřebu sice vůbec neřeším, ale dokážu si představit, že by pro mnohé znamenalo 10l/100km velké číslo. Přestože zůstanu ještě nějakou dobu u Passatu, tak se mi tohle auto velice líbí. Důvod, proč si ho nenechám jen jen v tom, že nikdo ještě úplně přesně neví, co je to auto schopné najezdit a vydržet. Já ročně najezdím kolem 50-60 tisíc kilometrů a tak je to poměrně důležité měřítko.
Auto je velice pohledné a budí docela velkou pozornost

Design Chevroletu je opravdu úžasný... neznám moc hezčích aut

Nevýhodou při parkování u obchodních center je délka a šířka vozu, což jsem si několikrát vyzkoušel na vlastní kůži

Samozřejmostí jsou 17" litá kola, parkovací senzory, 6 airbagů, tempomat, automatická klimatizace a spousta dalších výborných součástí výbavy

Do interiéru vozu jsem se ihned zamiloval... přehledné, pohledné, funkční

Zadní sedadla nabízejí dost prostoru i pohodlí

Kombinace kůže a hliníku je líbivá

Středový panel je promyšlený a nahrazuje palubní počítač s údaji o spotřebě, dojezdu na palivo v nádrži, teplotách atd.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home