sobota 9. srpna 2008

Nevím proč

Každým rokem se v Kadani uskuteční soutěž a je vyhlášena nejlepší restaurace. První místo tu získává Pizzerie U Svateté brány. Ano, dělají tam dobrou pizzu. Ale co je na ní jinak tak zvláštního? Včera jsme se tam s Janičkou vypravili, protože jsme chvilku poseděli v Garáži a dostali jsme hlad. Máme s touto pizzerií špatné zkušenosti. Už několikrát se mi tu stalo, že jsem přišel, sedl si a víc než deset minut čekal, než si mě někdo všimne. Včerejšek nebyl k mému vzteku vůbec jiný. Usedli jsme v poloprázdném nekuřáckém oddělení a čekali... deset minut, patnáct minut... přitom jsme při vstupu pozdravili slečnu za barem a očividně si nás všimli. Nakonec jsme si tedy jídelní lístek vzali sami a čekali, že tedy dorazí někdo během našeho vybírání. Zase nic. Může být nejlepší restaurací místo, kde musíte vstát od stolu a jít si objednat k baru? Pizzu jsme si nechali zabalit s sebou a na místě jsme si dali jen kafe. To se v naší místnosti objevila i servírka, která nás sice ještě neviděla, ale v tomto trendu dál pokračovala tím, že kolem nás nosila jídlo ostatním a vytrvale nás přehlížela. Když jsem pak musel nakonec i jít zaplatit k baru, protože nám už krabice s pizzou dávno ležela vedle prázdných hrníčků od kafe, byl jsem opravdu velice naštvaný. Kdyby to bylo poprvé, tak to chápu. ale tohle se mi tu už stalo potřetí po sobě... ostudné a nezachrání to ani dobrá pověst zdejší pizzy:(

3 Comments:

Blogger 3COP said...

Mám takovou zkušenost, moje žena není z Kadaně, pizzerie se jí líbí a mám tam pár svých oblíbených jídel a chodí tam ráda. Ale v poslední době se nám také dvakrát stalo, že jsme čekali dlouho na obsluhu a v jednom případě na nás zapomněli s přílohou k jídlu ? docela síla, že ?? bylo to tedy při Vysmátém létu, měli frmol, ale je to divný. Ovšem zatím jsem ještě nezanevřel, dáme jim ještě šanci.

sobota, 09 srpna, 2008  
Blogger František Červený said...

Ono se totiž stalo to, že odtamtud odešel hlavní číšník a dělá provozního naproti U Johanky. Majitel pizzerie tak přišel o kvalitní personál a teď to nestíhá. Na jedné straně je to pochopitelné, ale mě, jako koncového zákazníka, tohle přeci vůbec nemusí zajímat. Vzhledem k tomu, že se mi to tam stalo už asi třikrát, tak už to nepovažuji za náhodu:(

sobota, 09 srpna, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Taky mám špatnou zkušenost.Objednaný stůl na rodinnou oslavu maturity nebyl přichystaný, obsluha pomalá , dlouhé čekání na objednání,jeden jídlo nedostal vůbec-zapoměli, ani potom si nás nikdo nešímal a o další občerstvení jsme se málem doprošovali.Majitel seděl vedle u stolu se svými známými a tam to jen"lítalo". Takže - takhkle už NIKDY !!!

úterý, 07 října, 2008  

Okomentovat

<< Home