pátek 25. července 2008

Cílová rovinka

Mám poslední víkend na to, abych dofotil fotky pro knížku. Už mi jich po dnešku moc nezbývá. Jsem totiž od sedmi od rána v terénu. Nafotil jsem dnes přes 5 GB fotek, vybil tři baterky ve foťácích, fotil jsem na poli, na věžích a střechách, na hřbitově, nakláněl se z oken, nechal si vedle hlavy bít zvon věžních hodin, ležel na zemi... byl to zatraceně dlouhý den, který se celé dopoledne mračil a odpoledne mi zkusil ukázat africké podnebí na přelomu jara a léta:)
Jó, takové fresky na stropě, to je lahůdka... u toho se člověk může i vyspat:)

Tenhle klučina se se mnou díval na Kadaň od Želiny. Byl ode mě asi 2 metry a protože mám nový teleobjektiv, tak jsem si rovnou i vyzkoušel, z jaké nejmenší vzdálenosti umí zaostřit:)

To jsem já uprostřed výpustě z Nechranic:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home