úterý 29. července 2008

Pohledy z Úhoště

V neděli jsem se před polednem vypravil na Úhošť, abych tam udělal posledních pár snímků pro knížku. Vybral jsem si opravdu parádní počasí. Vítr se ani nehnul a teplota se vyšplhala ke třicítce. Výbodně jsem si na vyprahlé pláni na Úhošti simuloval Afriku:) K mému překvapení se kolem sochy pohybovala asi pětice chlapíků s křovinořezy. Tuhle práci jsem jim vážně nezáviděl. Ale jsem rád, že se někdo o Úhošť stará. Přináším Vám tedy pár snímků z pohledů do okolí.
Lestkov (blíž vlevo) a Šumná (dále vpravo)

Klínovec

Měděnec

Výsluní

Hasištejn

Úpravna vody Hradiště

Prunéřovská elektrárna

Tušimická elektrárna

Chudák... tomu říkám těžce vydělané peníze

Lovec:)

Na loukách na Úhošti poletovala spousta motýlů

Pokec s beruškou:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home