úterý 27. ledna 2009

Za keškami

Dnes a včera jsem si "odlovil" dvě kešky v blízkosti mého zaměstnání a bydliště. Jedna je mezi Kadaní a Kláštercem a druhá u nového železničního tunelu v Březně u Chomutova. Druhá byla podstatně zajímavější a abych to ještě podtrhl, tak jsem si našel spoje, které tudy projíždí, abych byl tedy i svědkem vjezdu vlaku do tunelu:). Když jsem pak logoval své nálezy na Geocaching.com, tak mi to nedalo a prozkoumal jsem i místa v Jihoafrické republice, kudy jsem se celý listopad pohyboval a teď si tu rvu vlasy. Nechtěl jsem sebou brát navigaci a vůbec jsem nepomyslel na to, že tu nějaká keška může být. A přitom jich jen v Pilanesberg National Parku je asi dvanáct:( Mohl jsem tak na seznamu mých nálezů mít kešky z druhé strany zeměkoule:( Škoda... snad tedy v roce 2010 na další cestě...
Keška mezi Kadaní a Kláštercem

Keška od tunelu

Tunel jsem viděl poprvé a vypadá opravdu zajímavě

Vlak vjíždí do tunelu

To jsou jen kešky v Pilanesberg National Parku:( Vypadá to, že tam jsou skoro u každého místa k zastavení a dokonce i u jedné brány...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home