pátek 16. ledna 2009

Jak ušetřit?

Už delší dobu jsem pomýšlel na to, že si pořídím nějaké parádní dřevěné krabičky na mušky, návazce nebo splávky. Vypadá to velice dobře, ale hlavně jsou věcičky v nich uskladněné v bezpečí a nemohou se polámat. Jenže zkoušeli jste se na nějakém rybářském serveru podívat na cenu takové dřevěné krabičky se systémem pro mušky apod.? Jejich cena se pohybuje v rozmezí 500-900 Kč v těch menších provedeních. To je dost ve srovnáním s tím, jaké jsou náklady na její výrobu ve skutečnosti. Ve čtvrtek jsem tedy koupil celou desku překližky, pantíky, hřebíčky a pár latěk. To všechno mě vyšlo na zhruba 600 Kč a dá se z toho vyrobit asi 25 takových krabiček. Samozřejmě, že tolik jich vyrábět nebudu, zbytek překližky se mi hodí na něco jiného a v truhlárně se neztratí, ale aspoň vidíte, jaká je skutečná cena takové krabičky. Je to zlodějina. Já se s těmi prvními dvěmi tolik nepáral, ale dokázal bych si s nimi pohrát, aby byly naprosto dokonalé stejně jako ty nabízené na netu. Jejich cena by byla ale stále do 120 Kč a to ještě hlavně díky relativně vysoké ceně pantíků.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home