úterý 13. ledna 2009

První mouchy

Jak už jsem psal v předchozím článku, většinu věcí na rybaření nakupuji v Chomutově u pana Radka Rachače. O spoustě věcí si něco povíme, on mi řekne, co si o tom myslí a občas mi ušetří dost peněz tím, že mi doporučí něco levnějšího ve stejné kvalitě. Krom toho je pan Rachač muškařem, který se zabývá vázáním a prodejem mušek na rybaření. Mušky má za zatím celkem bezkonkurenční cenu (11 Kč obyčejné suché a mokré mušky kromě těch z CDC), což je o zhruba 5-7 Kč méně, než se dají normálně sehnat na internetu. 80% jeho mušek je určeno na export a putuje do USA, Velké Británie a Německa. Je tedy v této oblasti celkem vyhlášený. I já si tu dnes doplnil "mouchy" na letošní sezónu:) Jsou to první mouchy v tomhle roce, které mi zavítaly do kanceláře:) Jenže na tyhle se těším... ty živé by letos vylétat nemusely:)
Už se těším na oteplení, až už to bude vypadat na první koupání, já si obléknu "dejcháče" a vydám se do proudu řeky v meandru...

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Great JoB!!

pátek, 16 ledna, 2009  

Okomentovat

<< Home