neděle 18. ledna 2009

Odpočinkový víkend

Tenhle víkend jsem nikde necestoval, nic neobjevoval a nic nezkoušel. Rozhodl jsem se relaxovat, takže jsem jezdil každé dopoledne na ryby a odpoledne jsem se válel doma:) Počasí je venku beztak takové, že se venku dá dělat jen málo věcí. Doufám, že se to už začne pomalu zlepšovat. Tedy apoň slunce by mohlo být občas vidět. Mrznout by ale ještě pořád mohlo, protože jsem si lov na dírkách oblíbil a příští týden bych chtěl vyzkoušet nový vrták do ledu. Taky bych chtěl ulovit i nějakou jinou rybu, než okouna:) Jsou sice zábavní, bojovní, ale už je mám prokouklé. Samozřejmě, že putují zpátky do vody. Já si domu žádnou rybu neberu, ať už je jakkoliv velká. Rybaření je pro mě odpočinek, nelovím si tu jídlo, to se prodává v obchodě:)
Moje víkendová sbírka okounků:)

Vysekání díry sekerou do 20cm silného ledu je docela dřina. Hlavně se Vám ale časem podaří někde projít až k vodě a ta se Vám rozlije do zbytku vysekané drážky a Vy pak mácháte sekerou do vody, všude to cáká, jste zmrzlí... proto jsem v garáži popadl pilu na ytong, kterou už asi nikdy nevyužiji, ale pořídil jsem si jí na rekonstrukci bytu. No a vidíte, jak se teď hodí. Žádná voda, člověk se zahřeje a máte jistotu, že je díra po celém obvodu prořízlá.


0 Comments:

Okomentovat

<< Home