neděle 25. ledna 2009

Zkouška vrtáku

O víkendu jsem musel dodělat restík na rybníčku. Stojí u něj velká vrba, která byla dost poničená od větru. Několik mohutných větví jen viselo podél kmenu, skoro na ničem nedržely a hrozilo, že se na někoho zřítí. Bylo je třeba provazem strhnout na zem a rozřezat, dokud se k nim dalo dostat z ledu. Když už jsem tam ale jel, tak jsem si vzal nový vrták na led, abych vyzkoušel, jak bude fungovat. Už žádná sekyra ani pila:) Díra do 20cm silného ledu je vyvrtaná za dvě minuty bez spěchu a dřiny a rybám se to také zalíbilo. Sice jsem jen třikrát zkušebně nahodil, než jsem šel pracovat, ale každý nához znamenal jednoho okounka:)
Už žádné velké díry, namáhavé sekání a strach z proboření nepozorných chodců

U nové dírky se objevila marmyška a to se okounkům moc líbilo

žádní červi, hnojáčci ani nic podobného.. jen červená nit na háčku:)

Tohle byl ale prcek

Naštěstí už jsem spostu velkých větví rozřezal, takže mi zbývaly jen tyhle dvě velké

A tohle je výsledek:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home