sobota 10. ledna 2009

První letošní rybolov

Včera jsme se se strejdou vydali do Chomutova do rybářské prodejny, protože jsem potřeboval na novou sezónu vyměnit vlasce a sehnat pár drobností. Nakonec jsem se rozhodl vyzkoušet chytání na dírkách, protože na rybníčku už je krásných 15cm ledu a proto jsem si pořídil i malý proutek na dírky od Mivardi. Doma jsem pak vymyslel, že místo nástrahy použiji malou marmyšku a na ní uvážu jen kousek lesklé nitě, kterou mám na vázání mušek. Dneska ráno jsem tedy všechno popadl a společně se strejdou jsme se vydali k rybníčku. Vysekat díru v tomhle počasí je docela dřina. Přesto jsme dvě pro chytání vysekali a nakonec se dostavil i výsledek. Protože spolu na rybách "závodíme", tak jsem dnes úspěšně vyhrál 5:1 v lovu okounů. Nebyli to žádní obři, měli něco mezi 12-18cm, ale byla to úžasná zábava. Krom toho to byl i první letošní úlovek nás obou:)
Strejda seká první díru:)

A tady už chytám

Ale až u druhé díry se zadařilo... je tu asi lepší místo k lovu

Byli to sice prckové, ale byla s nimi legrace:)

Venku silně mrzlo, zvlášť po ránu, když ještě seděla všude mlha... na vlasi se tak v místě, kde protínal hladinu, začaly tvořit krásné ledové korálky:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home