úterý 13. ledna 2009

Trochu drahý segedín

Dnes jsem se těšil na Střelnici na oběd, že si dám po dlouhé době segedín, na který jsem měl šílenou chuť. Jenže... Pamatujete si, jak jsem tu nadával, že nákladním autům vylétavají až příliš často věci na silnici? Dnes jsem potkal stejné auto. Tedy nevím, jestli úplně stejné, ale rozhodně auto stejné firmy. Samozřejmě, že mu na korbě chyběla síť, která by bránila předmětům opouštět prostor. Asi deset metrů před tím, než jsme se minuli, se mu z korby zvedla do vzduchu bedýnka a zamířila si to rovnou na mé přední sklo. Stihl jsem trhnout volantem, ale přestože jsem uhnul jak nejvíc mi silnice dovolila, trefila mě do bočního zrcátka. To se sklopilo, prasklo zvenčí a navíc v něm vypadlo a popraskalo sklo... pěkné... nahánět se s tím idiotem nebudu, zbytečně bych se rozčiloval. Nové sklo bude zítra a stojí 700 Kč. Zrcátko může být zvenčí klidně prasklé, hlavně když funguje... musel bych ho objednávat, nechávat lakovat... zdlouhavé... takhle jsem všechno namačkal zpátky a vyndal jen sklo... to byl trochu drahý segedín:)
Teď ještě prasklina není tolik vidět.. ale až to umyji.. to bude vztekání:)

Škoda, že je to sklo vyhřívané, mohlo být levnější:) všechno ostatní se mi povedlo namačkat zpátky:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home