sobota 31. ledna 2009

Splávky už se blíží do finále

V pátek jsem se vrátil z Prahy a čekala tu na mě balza, kterou jsem si sehnal na výrobu splávků. To mi udělalo radost a tak jsem se do jejich výroby hned s vervou pustil. Beztak jsem potřeboval uklidit v truhlárničce a provětrat kamna:) Tělíčka splávků byla hotová raz dva a pak už zbývalo jen naštípat drát, nařezat anténky a udělat očka na vedení vlasce. O těch jsem se dočetl, že jsou nejlepší s včelařského drátu:) Kde jinde hledat včelařský drát než u včelaře, takže jeho shánění odpadlo. Páteční večer jsem tedy doma strávil kompletováním splávků. Dnes jsme se s Janičkou vydali do Českého Jiřetína (o tom v jiném článku) a cestou zpátky jsem nakoupil modelářské barvy. Janička mi nakonec pomohla všechny splávky natřít základní bílou barvou a nakonec si i dva vyrobila sama:) Já pak natřel tělíčka finální tmavě zelenou a ještě mě čeká nátěr antének. A pak už bude hotovo. Za balzu jsem dal 25 Kč a bílá, fosforová a zelená barvička stojí celkem asi 100 Kč. Udělal jsem 30 splávků a to znamená, že mě jeden splávek vyšel na něco malinko přes 4 koruny. V obchodě stojí splávky stejné konstrukce zhruba 25-40 Kč, takže kdybych je měl koupit, tak za ně dám 750-1200 Kč. Takhle jsem si jich 30 pořídil za 125 Kč... tedy skoro za desetinu ceny:)
Vysoustružená tělíčka čekají na zkompletování:)

Janička natírá splávky základní bílou barvou

Téměř hotové splávky (tmavě zelené s bílími anténkami) čekají jen na fosforový nátěr antének a přelakování bezbarvým lakem

0 Comments:

Okomentovat

<< Home