úterý 28. října 2008

Výlov rybníka

V sobotu ráno se na chovném rybníce na Hradci u Kadaně konal výlov. Byl jsem zvědavý a jel se podívat, protože výlov jsem už neviděl několik let. Když jsem dorazil, tak všude seděla mlha a nebylo vidět víc než na tři metry. Pověsil jsem si tedy foťák na rameno a jen přihlížel. V rybníce právě probíhal výlov, za mými zády se už třídilo a po mém boku se v kádích s vodou majestátně pohupovali mateční kapři a amuři. Musím říct, že venku byla vážně zima a při pohledu na ty chlapíky, kteří stáli po kolena ve vodě jen v obyčejných gumových broďácích jsem měl co dělat, abych nezačal drkotat zuby:) Težká práce rybářova:) Také mi tu ale jeden z pořadatelů čištění Nechranic prozradil plány na další čištění, kterého už bych se chtěl zúčastnit i já, a o kterém Vám tu zase napíšu. Minulé čištění mělo docela úspěch a udělal se velký kus práce.
Počasí na focení vážně nebylo:)

"kouřová"

Nějaký ten větší kapřík se taky našel

Skoro jako o Vánocích

Třídiči:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home