neděle 19. října 2008

Mravenčák

Již několik let se chystám na Mravenčák. Je to přírodní památka na vrcholu stejnojmenného kopce nad Kláštercem. Už několikrát jsem pozoroval z protějšího Černého vrchu nebo Lestkova tu parádní vyhlídkovou rampu. Někdy před začátkem léta jsme se tam pokusili dostat s Janičkou, ale jen jsme bloudili okolo a hledali cestu. Tentokrát jsem to nehodlal vzdát a nakonec jsem to vzal prostě útokem a přímo. To prosím nedělejte. Měl jsem na zádech brašnu s fotoaparáty a chvílemi se opíral o ruce, pot ze mě lil a chvílemi jsem si říkal, proč to dělám, když je to dobrovolné:) Osobně bych Vám tedy radil, pokud jste tam nikdy nebyli a chcete se jít podívat, abyste se vydali po nejdelší straně kopce, přímo od Lestkova. Tudy je stoupání nejmírnější a také se vyhnete desítkám výškových metrů výstupu kopřivami a trním. Výhled z Mravenčáku je úžasný. Jen z něj není výhled na Klášterec, na který jsem se těšil:) Také jsem byl rád, že z vrcholku zmizel opar, který ho ráno zahaloval stejně jako nedalekou Šumnou.
Na Mravenčáku

Šumná

Lestkov

Cedule před vrcholem

Přes den nám svítil i pěkně měsíček
Lestkov na protějším kopci

Klášterec je vidět jen skrze stromy

"Dvě věže":-) Šumná a Klínovec

Pohled do údolí Ohře

3 Comments:

Blogger 3COP said...

ty fotky z Mravenčáku jsou fakt pěkný, to se ti povedlo

neděle, 26 října, 2008  
Blogger František Červený said...

Díky moc;-) Modlil jsem se, aby vyšlo počasí a ono to vyšlo:) Chtěl jsem hlavně chytit ještě tu mlhu a když do toho vyšlo i sluníčko, tak jsem ani nelitoval, že je tam tak strašná cesta a já se táhnu s vybavením:)

úterý, 28 října, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Krásný fotky, nikdy jsem v tom vašem kraji nebyl, vypadá to moc pěkně...

čtvrtek, 11 června, 2009  

Okomentovat

<< Home