neděle 19. října 2008

Volby

Tak volby máme za sebou a přestože jsem čekal, že "modré" straně to letos asi moc nevyjde, tak to, že téměř všude zvítězí strana "oranžová", je i pro mě obrovským a nemilým překvapením. Hned po vyhlášení výsledků mi přeběhl mráz po zádech při představě toho jásajícího zpoceného pána, který se ve svém svetříku s arogantním výrazem leskne v záři reflektorů večerních zpravodajství:-( Čekám už jen koalici s komunisty... Chápu, že ODS se tenhle rok moc nepředvedla. Lidem zřejmě vadí poplatky v nemocnicích. Ve většině zahraničních států tomu tak je a považuji to za více než logické. Bez poplatků to prostě nejde a je to i slušný zdroj financí pro samotné nemocnice, které na tom nejsou finančně nejlépe. Každá nemocnice je dnes už spíš firmou, která se musí snažit na vlastní činnost nějak vydělat. Podívejme se třeba jen na nemocnici v Kadani. Ta byla teď vyhlášena nejlépe hospodařící nemocnicí (samozřejmě ne díky poplatkům, ale zřejmě díky dobrému hospodaření). Chtěl bych ale vidět, kolik na tuto nemocnici přispívá město. Hodně této straně asi ublížila série aférek před volbami, kdy se její zástupci vzájemně napadali. V mém městě jsou důvody asi také jasné a já ani nic jiného nečekal. Myslím, že některé kroky tu lidem také vadí a jsem rád, že to vyšlo najevo. Nedivím se tedy, že i tady "modrá" strana neuspěla. No, nechme se překvapit zítřkem... a modleme se před oranžovo červenou koalicí:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home