pondělí 13. října 2008

Nedělní ráno

V neděli ráno jsem se chtěl projít lesem a pro tuhle příležitost jsem si vybral břehy Prunéřovského potoka. Všude leží listí, vody je tu málo a je tu parádní klid. Trochu mě mrzelo, že jsem tu nenarazil ani na jednoho brhlíka, kterých tu jinak létá spousta. Zpátky jsem to vzal zkratkou kolem větrných elektráren a přes Mikulovice. Chodím si sem sednout k rybníku. V minulém roce jsem tu psal, že mě mrzí, že je vypuštěný. Letos už je v něm sice voda, ale je příšerně zarostlý rákosím:( Tak nevím, co je horší... takový parádní rybník a nikdo se o něj pořádně nestará:(
Na Prunéřovském potoce

Zarostlý rybník v Mikulovicích

Hádejte, komu tyhle stopy u rybníka asi patří... ano, čtyřkolce... tak tudy vede jedna z tras

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ahoj Fando, fotky jsou krásný, ten potok mi připomněl včerejší návštěvu vernisáže kamaráda v Mostě, kdybys jel kolem, stav se tam. Určitě by se ti jeho foto líbilo.
http://www.foto-smokon.com/vystava/
Jarmila B.

středa, 15 října, 2008  

Okomentovat

<< Home