středa 8. října 2008

Afrika

Cesta do Afriky se pomalinku blíží. Mě se dnes dostaly do rukou, nebo lépe řečeno do počítače, veškeré mapy, které kdy vydala organizace National Geographic a mezi nimi bylo i několik map s Afrikou. Dlouho jsem si je prohlížel, protože jsou to mapy zhruba od roku 1899. Nakonec jsem si udělal malé výřezy JARu, kam se chystáme my. Ani nevíte, jak moc se těším. Také jsem dnes vyrazil do směnárny Exchange, abych si vyměnil peníze za dolary. Odjakživa jsem tuhle směnárnu bral za jednu z největších a dnes mě překvapili tím, že nemají ani dolar a nevědí, kdy budou nějaké mít. Když se mě pán ptal kolik jich sháním a já řekl, že určitě aspoň tisíc, tak to už se otevřeně smál a kroutil hlavou:( To bych nečekal...

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Prosím, prosím, udělejte po návratu s Martinem povídání o Jižní Africe. Samozřejmě s fotkami. Zážitků budete mít hromadu a fotek ještě víc. Hlásím se jako první návštěvník. Něco ve stylu vyprávění ing. Stupky (bývalo v klášteře).
Děkuji předem, ocházím zadem :-)
Veverka

středa, 15 října, 2008  

Okomentovat

<< Home