pondělí 13. října 2008

Pár obrázků ze Zooparku

V neděli odpoledne jsme se byli chvilku projít po Zooparku v Chomutově. Až na neukázněné děti tam bylo pěkně. Nesnáším totiž rodiče, kteří svým dětem dovolí cokoli. Dítko pak prohání pelikána po chodníku, rve mu do zobáku větev jehličnanu a rodiče dělají, že to nevidí do doby, kdy ho napomene rodič cizí. To mi vždycky proudí pára z uší a rudnu vzteky. Fotit se nedá, zvířata jsou vylašená a já si říkám, že moje dítě takové být nesmí!
Pelikán je hrozně krásný pták... líbí se mi to jeho "frajerské" číro:)

Konečně se mi podařilo najít lišku, která se tu pokaždé schovávala v noře

Můj oblíbený daněk

No není krásný?
To je model

Po kom to malé asi bude?:-D

Už jen prut na ryby :-D

Už to focení mají docela nacvičené:)

Chvilku se tu tenhle klučina hádal s jedním kvakošem o větev a pak už byl pořád takhle rozparáděný:)

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Úplně super, nádherné, překrásné!!! Přirovnala bych tě ke štice v pohlidných vodách fotografování :-). A ty prima komentáře (fakt té opičce chybí jen prut a hurá na ryby), vždy se pobavím.
Nenabídlo ti už město focení kalendáře pro Kadaň? Jiný, "nový" pohled je vždy osvěžením. Třeba bude mít knížka s tvými fotkami úspěch, že se pohrnou i další nabídky. Já bych si tvůj kalendář určitě koupila (a nechala bych si ho od tebe podepsat, protože ten podpis bude mít jednou velikou cenu :-).
Veverka

středa, 15 října, 2008  

Okomentovat

<< Home