středa 1. října 2008

Další krůček

Rozhodl jsem se udělat další krůček v mé fotografické praxi, abych se zase trochu posunul ve vědomostech a rozšířil si znalosti. Poslední dva roky se věnuji převážně focení divadel, koncertů, občas přírody a lidi jsem zatím trochu cíleně vynechával. Tomu jsem se rozhodl udělat konec a začít s jejich focením. Taky cíleně. Chci se naučit dokonale pracovat se světlem a trochu si osahat práci se záblesky. Obrátil jsem se tedy na Jirku Steigera, který má s focením lidí zkušenosti a fotografování se také aktivně věnuje (krom toho je odborníkem na úpravy fotografií ve Photoshopu, o čemž píše zajímavé články do časopisu DigiFoto), aby mi poradil dostupnou, ale zároveň nepříliš nákladnou techniku. Jednoznačně jsme se tedy shodli na studiovém osvětlení značky Photon Europe. Na stránkách prodejce (distributora) této značky lze vybrat jakékoli studiové vybavení od záblesků po držáky na fotopozadí či odrazné desky. Většina věcí je skladem a ihned k prodeji, o čemž jsem se sám přesvědčil. Snad jsem tak někomu z Vás, kdo by se chtěl focení věnovat, nebo se věnuje a zvažuje tu samou otázku, pomohl rozšířit obzor. Tak teď už zbývá jen najít vhodný prostor k seberealizaci:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home