úterý 30. září 2008

Vinobraní 2008

Na letošním vinobraní jsem byl požádán, zda bych neudělal pár fotek. Proč ne, beztak bych se tam šel podívat a i když na celém vinobraní je jen pár zajímavých momentů, tak jsem potřeboval vyzkoušet nové tělo od Canona. Rozhodl jsem se pořídit si jedno profesionální tělo s čipem o velikosti políčka kinofilmu. To je ale jiná kapitola. Ráno jsem tedy přišel chvíli před bohoslužbou do kostela ve františkánském klášteře. Nejsem věřící, ale bohoslužby mám docela rád. V tomhle kostele obzvlášť. Má dobrou atmosféru, je skromnější a komornější. Po skončení bohoslužby se otevřely brány kláštera a začalo samotné vinobraní. Davy lidí proudily mezi stánky s klobásami, medovinou, vínem a burčákem. Navíc zde byla bohatá tombola, takže si šťastlivci (mezi které jsem já bohužel nepatřil) mohli vyhrát Kadaňské víno. V jedenáct hodin zahájil hejtman Ústeckého kraje otevírání hory. Tradiční obřad, kterým se otevřou brány k vinici pro veřejnost. Po celý zbytek dne se na dvou jevištích střídaly lidové kapely, tančili se lidové tance a ve sklepení kláštera se každou hodinu hrála známá Romance o Karlu IV v podání Divadla Navenek. Celá akce měla myslím úspěch a i já jsem se tu celkem bavil. Jedinou výtku bych snad věnoval rozdávání balónků s logem ODS před branou kláštera. Celá akce pak trochu vypadala jako předvolební agitace zmiňované strany. Nejsem proti předvolebním akcím, ale neměly by se dělat z městských akcí pro veřejnost.

2 Comments:

Blogger J-Lo said...

Díky moc, fotky se povedly. Máš u mě v kanceláři Kadaňské svatováclavské víno!!!:)
Taky nemám rád předvolební kampaně, ačkoli se jich účastním... Balónky ještě považuju za nejnevinnější nápad, protože potěší aspoň děti, jinak pro dospělý je to spíš k vzteku.

úterý, 30 září, 2008  
Blogger František Červený said...

Jsem rád, že se fotky líbí;-)Za víno moc děkuji, určitě si ho vyzvednu:) snažil jsem se ho vyhrát, koupil si asi 25 lístků do tomboly a nic:-D

úterý, 30 září, 2008  

Okomentovat

<< Home