pondělí 24. března 2008

Raná

V sobotu se na chvilku ukázalo slunce a tak jsem se rozhodl navštívit Ranou. Naposledy jsem tu byl minulý rok a docela jsem se těšil na ten výhled do okolí. A ten se opravdu vydařil. Škoda jen, že foukal tak silný vítr. Mě sice extrémní počasí problémy nedělá, ale hádám, že Janička mi to bude připomínat ještě minimálně dva až tři měsíce:) Na druhé straně kopce někdo pouštěl letadlo. Využil tedy toho větrného počasí a byl to asi zkušenější modelář, protože svůj bezmotorový kluzák držel celou dobu ve vzduchu a to na úrovni kopce, tedy nějakých cca. 70m nad okolními loukami. Protože vysvitlo slunce, tak se na obloze proháněla letadla s vyhlídkovými lety. Už se sem těším na jaře, až bude trochu lepší počasí. V okolí se nachází dokonce několik kešek, takže to aspoň spojíme s hledáním. Ostatně v blízkosti Rané se nachází několik dalšíc h velice zajímavých vrcholků, ze kterých bude minimálně podobně úžasný výhled. Jestli máte rádi výhled do krajiny jako já, tak tady se Vám nabízí spousta možností.
Pohled ze hřebene mezi dvěma vrcholy Rané směrem ke Krušným horám a na blízký vrcholek s názvem Milá

Pohled na daleké vrcholky mezu Bílinou a Třebenicemi

Kluzák nad polem:)

A vyhlídkový let o kousek výš:)

Příroda občas umí pěkné kousky se světlem

Louny

Hněvín a mostecké panelové sídliště

Dokonce bylo možné v mlhovině dohlédnout až k elektrárně Tušimice

1 Comments:

Blogger hraj mi na city said...

V mostě a lounech jsem už byla s přáteli...krása ...

pátek, 18 dubna, 2008  

Okomentovat

<< Home