sobota 8. března 2008

Víkendové pátrání:)

Na dnešek jsem si naplánoval jen nákup provazu na kotvy pro lodičku, ale i cestu z Chomutova jsem si šikovně spojil s hledáním dalších kešek. Za ní jsem se vydal nad Prunéřov a keška mě zavedla k památným smrkům Prunéřovského potoka. Jezdím tudy docela často, ale je pravda, že jsem jim nikdy nevěnoval moc pozornosti. Myslím, že tu tedy ukrytá keška plní svůj účel a opravdu zavede člověka na místo, které běžně přehlíží. Samotné hledání mi pak zabralo asi 15 minut a vyšplhal jsem se díky němu na skálu nad silnicí a potokem. Po jejím nalezení a "logování" jsem s překvapením zjistil, že jsem u ní dnes byl již jako druhý. Škoda, že "kačer" přede mnou nezapsal i čas své návštěvy, možná, že jsme se minuli někde cestou:).
Tak tady jsou ty smrky... a také se mi podařilo objevit první chybu na serveru Mapy.cz:)

Informační cedule u smrků

Mikro keška:) ještě, že sebou pořád nosím někde po kapsách propisku, protože do téhle krabičky by se nevešla:)

... a můj dnešní první zápis:)
Druhá keška mě čekala odpoledne, protože jsem chtěl do hledání zapojit i Janičku, která se celé akce účastnila poprvé. Hledání nás zavedlo na ještě zajímavější místo, o kterém jsem neměl ani tušení. Byla jím bývalá pískovna mezi obcemi Vlkáň a Kojetín. Po těžbě písku tu zbyla jen zaplavená díra v zemi, která uprostřed lesíka vytvořila příjemné jezírko. V létě tu musí být docela pěkně. Tahle keška nás ale pěkně potrápila:) v okolí je veliká spousta možných skrýší a tak jsme hledáním strávili asi hodinu a já našel jen mrtvou lišku. Když už jsme byli se silami u konce, tak najednou slyším, jak Janička s něčím šustí a heleme se, našla jí... a na místě, kde jsem já hledal už na začátku... to bylo vtípků na mou hlavu, to si ani nedokážete představit:)) Ve stejném duchu se bohužel nesl i zápis do logbooku. Musím tedy i přes mé prskání nad poznámkami k mé osobě Janičku pochválit:)! Bez ní bych už to asi vzdal a vydal se domů s nezdarem...
Letecký snímek

Buďto liška zaspala příchod teplého počasí, nebo si hraje na pštrosa a schovává hlavu před nebezpečím a nebo... ano... lištičce se natolik zalíbilo bivakování pod skalním převisem, že se zapoměla dojít napapat a umřela hlady:)

Když mi někdo prozradí k čemu sloužila v pískovně tahle zapomenutá věc, tak budu moc rád:)

Hrdý nálezce:)

Drzý zápis:)

Jezírko

0 Comments:

Okomentovat

<< Home