pondělí 10. března 2008

Pramička

V neděli mi dorazila pramička, kterou jsem si začátkem roku objednal od pana Jaška z Kroměříže. Je to tak akorát, protože počasí se začíná ustalovat a na rybnících berou většinou jen „čudly“, takže je na čase si konečně posedět někde uprostřed řeky. Mám vybrané parádní místečko, ale ještě musím loďku přihlásit, namontovat kotvy, nastříkat na ni číslo a natřít dno nějakým gumovým nátěrem kvůli ochraně dna před oděrem při kotvení u břehu. Jsem na ni moc zvědavý. Je parádně hluboká, takže Janička snad nebude potřebovat tu záchrannou vestu, kterou si podmiňuje svou účast na rybolovu z loďky, protože když si do ní stoupne, tak jí s její výškou bude koukat přes okraj loďky maximálně hlava:))) No, možná jsem to přehnal, ale je prostě hluboká…

0 Comments:

Okomentovat

<< Home