pátek 7. března 2008

Motocykl 2008

Dnes jsme se vypravili na pražské Výstaviště na výstavu Motocykl 2008. Původní plán, tedy zaparkovat někde poblíž Výstaviště, selhal ve chvíli, kdy jsme se od křižovatky s příjezdem z Evropské až na konec rovinky na Letné sunuli na jedničku a to téměř hodinu. Samotná výstava nezklamala. Mým cílem bylo prohlédnout si nový kousek od BMW, tedy BMW F800 GS, pak také novou Yamahu XT660 X ve verzi super motard a podívat se na nové oblečení a krosovou přilbu s plexi. Bavoráka jsem našel skoro hned a byla to láska na první pohled. Už dlouho jsem neviděl tak promakanou motorku s parádně promyšleným designem. Před nedávnem jsem na ní viděl testy a četl recenze a přestože působí trochu moc "oplastovaným" dojmem, tak si k ní můžete dovolit skoro cokoli. Ostatně to dosvědčuje i fakt, že tenhle typ strojů, společně se stejně oblíbeným Transalpem od Hondy, hojně využívají jezdci Rally Paříž Dakar v nehostinných podmínkách pouště. Příjemně mě překvapily stroje značky Moto Guzzi. Zklamaly mě naopak značky jako Jawa, Suzuki nebo Kawasaki. Nejvíc mě ale štvaly davy lidí. Nemám je rád a trochu jsem doufal, že když se na výstavu vypravíme v pátek, tak bude dost lidí v práci. To možná bylo, ale i tak jich zbyla spousta na to, aby byla všude tlačenice. Velice mile mě překvapila výstava Bohemia Custom. Sice jsou ty podomácku stavěné stroje trochu nepraktické a většina z nich asi ani nikdy neviděla a neuvidí asfalt, ale některé vypadaly opravdu parádně. Jak to shrnout? Když víte co chcete vidět, tak si to opravdu užijete. Jestli chcete jen bloudit a nechat se zaujmout, tak zřejmě skončíte ve vlnách řeky davu a občas se zastavíte pohledem na polonahých dívčinách svíjících se u některé z motorek:)
Tenhle stroj se mi opravdu zamlouval... Moto Guzzi Griso 850

A tohohle drobečka plánuji v příštím roce:) ale nechám to na Ježíškovi:)))

Myslím, že už ho jiní docela prověřili:)

Yamaha XT660 X.. povedená motorka do města za opravdu parádní cenu

Tohle je šílenost... sepište závěť, protože z projížďky na téhle Yamaze V-max se určitě živí nevrátíte

Do dneška jsem značku Polaris neznal, ale tohle se jim docela povedlo

"Celohliníkový" custom

Trochu nepohodlná sedačka:)

Pěkné kolo, co říkáte?!

Tohle byl ale krasavec! A byl na prodej... jen jsem nikde neobjevil cenu:)

Mám rád jednoduchost, čisté tvary a trochu agrese ve výrazu:)

Sakra, jak se tohle asi řídí?!:-D

5 Comments:

Anonymous Anonymní said...

A hele...myslím, že jestli ti ježíšek přinese toho drobečka, asi si na oplátku něco, přesněji někoho, odnese :o)

sobota, 08 března, 2008  
Blogger František Červený said...

Jako drobečka za drobečka, kus za kus?:-D Myslíš, že by Tě ježíšek chtěl?:P Možná čerti.. ale ježíšek?! :-D:-D

sobota, 08 března, 2008  
Anonymous Anonymní said...

Ahoj, taky jsme tam byli, v patek, a fotak jsem ja maco nechal nabitej pripravenej v praci, odkuz jsme vyrazeli. Neposkytl bys mi vic fotek v original kvalite? Pokud ano, tak predem diky a ozvi se mi na e-mail 7924000863@atlas.cz

neděle, 09 března, 2008  
Blogger Petr said...

Ahoj,byl jsem tam v neděli,taky plno lidí.Proč Tě zklamala JAWA, 650ka Dakar se nelíbí? Má stejný motor jako BMW F650 s trochu přijatelnější cenou.

úterý, 18 března, 2008  
Blogger František Červený said...

Nevím, ta Jawa mi připadala jako motorky postavené na konceptech Hondy z devadesátých let:( Dakar od BMWčka je opravdu to samé, ale připadá mi tojako moc vysoká "kobyla":) Spíš nž, že by se mi nelíbila, je to strach z té výšky:) Plánoval jsem sice motorku, ale bohužel mi teď nabourali auto, takže musím koupit jiné auto:( Asi mi tedy zatím zůstane můj Canyon...

úterý, 01 dubna, 2008  

Okomentovat

<< Home