pondělí 5. listopadu 2007

Nad skleníky

Dnes jsem jel ráno hned na stavbu, abych vyfotil pokládání sítí do betonu před samotnou betonáží. Stavba se nachází v areálu Sempry v Tušimicích. Vždycky jsem si myslel, že je to již minulost. Projižděl jsem touhle cestou a pokaždé jsem si říkal, jaká je to škoda, že tak velká firma nefunguje a přitom tu stojí stovky skleníků. Tenhle pohled jsem ale změnil ve chvíli, kdy jsme zde začali stavět výměníkovou stanici. Celý areál má rozdělený několik firem a skleníky jsou plné květin. Protože právě betonujeme střechu stanice, tak je na ně krásný výhled a jsou celé rudé, protože jsou plné chystaných vánočních hvězd:) Ráno, když nad nimi vychází slunce, tak vytvoří překrásné žluté pyramidy a hrozně hezky se na to kouká... a ten klid:)
Tady je pár fotek z pracovního kompaktu:)
Nekonečné řady střech skleníků

Pohled na vycházející slunce

0 Comments:

Okomentovat

<< Home