neděle 23. září 2007

Zoo Praha

Dnes jsem se společně s Janičkou, mou mladší sestrou Luckou a mojí mamkou, vydal do Zoo v Praze. Už jsem tam nebyl ani nepamatuji (a to doslova:)). Tam jsem si uvědomil, jak moc nesnáším davy, křičící a pobíhající děti a idioty, kteří krmí vydry sušenkami:) Janička tu musela překonat strach z výšek a usednout na lanovku (za to jsem jí vděčný a musím vymyslet nějakou odměnu za odvahu). Nejvíce mě zaujala obsluha parkoviště:) to byl doslova koncert! Navádělo mě asi 5 chlapíku vzdálených od sebe zhruba po padesáti metrech. Když jeden ukázal doprava, tak jsem se mohl spolehnout, že tady už stojí další a ukazuje mi dál. Poslední se postavil na mé místo k zaparkování a na centimetr mě navedl... to už jsem si připadal jak řidič formule... jen po zastavení zvednout auto a vyměnit kola:))





6 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Dostatečná odměna neexistuje :o/

pondělí, 24 září, 2007  
Blogger František Červený said...

Takze jsi smirena s tim, ze ta odmena bude nedostatecna:-D?

pondělí, 24 září, 2007  
Anonymous Anonymní said...

Smiř se s tím, že nedostatečnou nechci :o)

pondělí, 24 září, 2007  
Blogger Ladislav Bittner said...

Moc hezké fotky Fando! Snad je to dostačující pochvala...

Laco

pondělí, 24 září, 2007  
Blogger František Červený said...

Děkuji děkuji:)To mě těší, protože jako fotograf jsem se moc nechoval... stativ jsem nechal v autě, s tím 500mm objektivem to byla tedy dost velká improvizace...v pavilonech jsem musel fotit obcas na 1600 ISO, abych to mohl vubec fotit z ruky...vlastně jsem čekal, co z toho vyleze:)

pondělí, 24 září, 2007  
Blogger Abee said...

Já se přidávám a rovněž fotky obdivuju, nevim, jak ještě jinak vyjádřit, že se mi fakt dost líbí :)
Abee

úterý, 02 října, 2007  

Okomentovat

<< Home