neděle 14. října 2007

Skluz nepatrně dohnán...

Konec října se blíží rychleji, než jsem čekal a tak mi nezbývá, než makat, makat a zase makat. Na tenhle víkend, který u mě trvá od čtvrtečního odpoledne do neděle, jsem si dal za úkol tolik věcí v bytě, že jsem se při pohledu na popsanou A4 sám vyděsil. Nakonec jsem stihl téměř všechno a to jsem měl skoro obě celá víkendová odpoledne volno:) Netvrdím, že to stihnu kompletně celé dodělat, ale na konci října bych mohl mít byt obyvatelný aspoň tak, abych se tam mohl nastěhovat:)
Elektrikář dnes řádil a protože jsem mu připravil rastr na podhled, tak společně s veškerou elektrikou v kuchyni roztahal i kabely pro bodová světla a čidlo v podhledu

A takhle vypadala koupelna v pátek, kdy jsem natahal vodu a kanalizaci

Takhle v sobotu, kdyz jsem vyzvedl podlahu extrudovaným polystyrenem a pěkně v ní uložil instalace

Takhle v neděli ráno, když jsem na polystyren položil lepenku před betonováním

... a takhle v neděli večer, když jsem dozdil stoupačku:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home