neděle 14. října 2007

Nedělní odpočinek

Janička vždy v neděli odjíždí do Prahy a já mám plné zuby stavění... proto je dobrý odpočinek a to společný. Protože jsem byl včera nadšený parkem ve Vintířově, tak jsem se rozhodl pro park v Krásném Dvoře. Nezajímal mě celý, jen ta část podél potoka a rybníčků v nejbližší části parku. Nevím, kdy přišel podzim, protože jsem skoro nepostřehl ten přechod, ale dnes už jsme se místy doslova brodili žlutavým listím. Zámek už má po sezóně, o čem svědčí cedule na jeho vratech. Spousta lidí se dnes vydala do parku s foťákem. To mě překvapilo nejvíc. Ještě před vstupem do parku už jsem pozoroval starší paní přikrčenou za stativem uprotřed louky a pak už jsem jen pozoroval, jaké mají ostatní kolemjdoucí na krku foťáky:) Cestou domů jsme se zastavili na Vinařském rybníku. Už od silnice jsem si totiž všiml velkého množství bílých velkých ptáků a byl jsem zvědavý. Byly to volavky. Ovšem takový počet už jsem dlouho neviděl. Navíc byli všichni ptáci místo u rybníka na poli vedle. Člověk by zde čekal spíš srnky nebo bažanty, místo desítek volavek, které komicky vykukovaly z vysoké trávy:)
Zámek už má zavřeno...

Janička pod vrbou u jednoho z rybníčků

Na můstku před černou hladinou

Jezdím sem často, ale aby tekla voda proudem, to už jsem tu dlouho neviděl... vždy jen suché přepady a čůrek vody... tohle s emi ale líbí daleko víc:)

Tam nahoře dnes muselo být ale krásně!

Berušák... celou dobu utíkal a když zjistil, že ho fotím, tak schoval nožičky a už se ani nepohnul... hnusák, jak by řekla má přítelkyně:)

Tenhle prcek nadělal třením zadních nožiček na břehu rybníčka takový rámus, že jsem se ho vydal hledat mezi listí:)

Jedna z volavek u Vinařského rybníka na procházce po poli

Volavky v poli o kousek dál... zřejmě hrály nějakou hru... rozhodně to ale nebylo na schovávanou:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home