neděle 7. října 2007

Další víkend za námi...

Skončil další víkend a tím i mé čtyři pracovní dny na bytě... Vůbec sem nestíhám psát:) Hlavně se ale nedostávám jinam, než do bytu a do práce. Práce ale poslední dobou celkem utíkají, takže snad bude brzy hotovo. Už mám hotovou zeď mezi kuchyní a koupelnou (ty luxfery jsou sice krásné, ale zdít je, to je peklo:)!) Také zdi v koupelně už skoro všechny stojí. Zbývá teď udělat kanalizace, natahat vodu a elektriku, zvýšit podlahu a položit dlažbu a obklady. Konečně jsem se dočkal spolehlivého zedníka a ten vyštukoval obývací pokoj (ten strop jsem mu vážně nezáviděl:)!) a dnes také ložnici... už aby to bylo hotové...
Na ložnici se pracuje (tedy pracovalo, když jsem dnes odjížděl, takže by už mělo být hotovo)


Obýváček už je vyštukovaný a pěkně vysychá:)

V koupelně už je vše rozvržené a může se řezat a zapouštět voda, elektrika a kanalizace, zvedat podlaha...

Zeď mězi kuchyní a koupelnou:)

Dnes jsem si rozkreslil po podlaze a zdi na místě i doma v PC kuchyňskou linku:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home