sobota 13. října 2007

Po oblíbených místech cestou za odpočinkem

Dnešní den jsem už od začátku plánoval jako odpočinkový. Zběsilé tempo rekonstrukce bytu, do kterého mě žene blížící se termín dokončení a stěhování a také honička v práci, to vše mě donutilo vypnout. Proto jsem se rozhodl objet všechna místa, na kterých rád odpočívám. Tím vznikl krásný okruh Kadaň, Kojetín, Vintířov a zpět. Počasí vyšlo na jedničku a všechno se utápělo ve slunci a žlutých listech. Už jsem tím věčným stavěním skoro zapoměl, jaké to venku je:) krásné...
Tahle lavička je na opravdu dobrém místě. Je z ní vidět vintířovský kostelík... jedinou nevýhodou je, že nad ní není kde zaparkovat a asi pět metrů nad vaší hlavou občas projede nějaké to auto...

A to je výhled z oné lavičky... krásný průřez mezi stromy... škoda, že nejsem malíř:)

Tenhle rybník nevím, jak se jmenuje. Leží u silnice mezi Kojetínem a Vintířovem... dnes měl kovově lesklou hladinu plnou žlutých listů

Můj mazlík - musím na něj být chvilku hodný, protože za poslední dva měsíce najel asi 4 tisíce kilometrů a polovinu z toho s různými náklady na stavbu... tak jsem ho umyl a tenhle víkend ho nechávám odpočinout:)

Nádrž ve vintířovském zámeckém parku

V parku jsem neodolal a lehl si do trávy. Když byl zámek ještě obyvatelný a někdo se o park staral, tak to tu muselo být úžasné... vedle mé hlavy se pohupovaly květiny, kolem padalo listí a bylo ticho... to jsem potřeboval. V praku jsem ale nebyl sám. Překvapilo mě, kolik lidí se sem vydalo na procházku.

Pak jsem odešel kus dál a slezl do dolíku Vintířovského potoka a usedl na jeden z kořenů nad řečištěm, abych se zaposlouchal do šumění vody... tím jsem smazal poslední vzpomínky na stavbu a rachot příklepové vrtačky:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home