pátek 28. září 2007

Stavební deník pokračuje

Nejdřív jsem všechno dlouho vyměřoval a promýšlel...

A pak jsem jen zdil...

... a zdil (musím uznat, že tenhle detail, kdy se mi v jednom místě kříží dvojitá zeď pro zazděnou nádržku wc, otvor pro dveře a obezdění šachty je opravdu lahůdka)

... pak už to šlo samo:)
Dnes jsem na bytečku udělal velký kus práce. Ráno jsem snad hodinu pobíhal s tužkou, úhleníkem a metrem mezi budoucí koupelnou a mezi ložnicí, kde mám pod sklem položené výkresy stavby. Na zemi vznikla spousta čar. Pak se ke mě připojil strejda a protože jsem tím pádem nemusel řešit řezání cihel a míchání lepidla, mohl jsem se pustit vesele do zdění. Za dnešní den jsem vyzdil celý zbytek jádra do zhruba metrové výšky, což mě naplnilo optimismem:) tímhle tempem bych mohl mít do neděle vyděnou většinu a pozvat si instalatéra. Musím říct, že velkou spoustu času mi zabrala příprava na montáž zazděné nádržky k toaletě a její přesné vyměření do budoucího prostoru. Cihly vesele ubývají a s nimi i dost sil:) k tomu jsem si dnes už musel přiznat, že musím mít všechno hotové do cca. 25 října, abych se stihl do konce měsíce přestěhovat... ošklivá představa:( V ostatních místnostech už ale zbývá jen vyštukovat, položit podlahy a rozvest elektriku v lištách nad podlahou... to už je otázka pár dní:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home