neděle 23. září 2007

V převlečení za zedníka

Jednou už jsem se na stavbě jako zedník živil:) Bylo to hned po škole a já musel získat praxi, než jsem mohl dělat mistra na stavbě. Několik měsíců jsem tak jenom nosil cihly, zdil, boural, pokládal dlažbu... to už je víc než pět let. Včera jsem se vrhl v bytečku na zdění první příčky mezi kuchyní a koupelnou. Nečekal jsem, že mě to bude tak moc bavit:) Tedy, manuální práce mě bavila vždycky, ale venku bylo krásně, všichni se procházeli, dalo by se i dobře fotit... atd. Já měl na stavbě ale pomocníka na podávání nástrojů, kterým se nestal nikdo jiný, než Janička:) Ta ještě nikdy nezdila a asi ani nikdy zdít nebude, takže to pro ní byl asi zážitek se spoustou nových poznatků:) Chtěl jsem sem dát její fotku se zednickou lžící a cihlou, abych k fotografce a houbařce přidal ještě zedníka, ale nechtěla se nechat vyfotit:-D...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home