čtvrtek 8. listopadu 2007

Kdo prozradí?


Dnes jsem jel po šesté hodině za Janičkou do Prahy. Už od Tušimic jsem pozoroval, jak je od východu vidět jasná červená záře. Bylo by to normální, kdyby tam zrovna vycházelo slunce, ale tuhle chvíli jsem o dvanáct hodin promeškal, takže jsem byl zvědavý. Na cestě kolem Všehrd byla záře vidět nejjasněji. Vytáhl jsem foťák a vyfotil ji. Myslel jsem na nějakou světelnou show, ale světlo mělo pořád stejnou barvu a neblikalo... pak mě napadl požár. Vzhledem k tomu, že se tím směrem nachází jak elektrárna v Komořanech, tak přibližně i litvínovská chemička, tak mi to nepřišlo až tak nepravděpodobné. Ve zprávách ale nic... kdo to ví? Jsem zvědavý:)) kdybych nespěchal, tak bych nebyl líný a klidně bych se za tím světlem zajel i podívat:)
PS: Fotka není moc kvalitní, je pořízená z auta za provozu:)

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Já vím:o) Ve čtvrtek dopoledne cestou vlakem do Ústí jsem měla možnost zjistit, o co jde. Vzhledem k tomu, že chemie apod. není moje hobby, bude vysvětlení znít opravdu hodně laicky. V areálu litvínovské chemičky stojí něco jako komín, ze kterého šlehá oheň, někdy větší, jindy menší, (jak mi bylo vysvětleno, závisí to na tom, kolik odpadních látek se zrovna spaluje). Takový jako byl ve čtvrtek, jsem ale viděla poprvé.

sobota, 10 listopadu, 2007  
Blogger František Červený said...

Velice dekuji!!! ja nad tim stravil tolik casu a musim rict, ze litvinovska chemicka me taky napadla:) jen bych to prisoudil nejake havarii:) ale i tohle je logicke;) jeste, ze u toho nemusim bydlet:)

sobota, 10 listopadu, 2007  
Blogger J-Lo said...

Bylo to vidět i ze Žatce a taky se mi dostalo informace, že je to Záluží...

pondělí, 12 listopadu, 2007  

Okomentovat

<< Home