sobota 2. června 2007

Když nejsou lidé...

Když schází lidé a je třeba udělat rychle práci, nezbývá, než se převléknout do montérek a připojit i své ruce k dílu. To jsem učinil dnes. Mám monterky, ale používám je jen na mytí auta:) Musely být tedy dnes v obrovském šoku, protože do dnes jsem je "špinil" jen vodou. Na elektrárně Tušimice II začíná komplexní obnova. Do neděle musí být filtry před odsířením zbaveny oplechování a skelné vaty. To se nám také dnes podařilo. Bylo celkem zajímavé se proměnit na jeden den v dělníka. Aspoň jsem poznal víc všechny lidi a i oni teď vědí, že ten kluk umí také vzít za práci a nesedí jenom "někde tam vepředu se šéfy v kanclu". Nasadil jsem tedy respirátor, ochrannou přilbu a proměnil se v řidiče multikáry a celý den jsem "rval" vatu z filtru a zametal. Sice to byla příjemná zkušenost a zpestření dne, ale jsem rád, že jsem se učil a nemusím to dělat každý den...
Já jako řidič multikáry

Se "svým" pekelným strojem

Takhle dopadly mé brýle po dopoledni v prachu ze skelné vaty...jak by asi vypadaly mé plíce bez respirátoru...

Nedávno jsem Vám ukazoval fotku z hnízdiště racků u Droužkovic... dnes jsem byl na tušimické skládce a ta Droužkovicím celkem obstojně konkuruje:)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home