pátek 25. května 2007

Vojáci

Celková situace

Zvětšená oblast s věží a vysílačem ze vzduchu

A tady je věž a vysílač ve skutečnosti...

Když jsem psal, že jsem dnes jel do Kadaňského Rohozce, tak musím ukázat pár fotografií i odtud. Kadaňský Rohozec není nijak zajímavým místem na památky, ale je poslední vesnicí na téhle silnici a pak už jsou všude závory a vojenský výcvikový prostor. V těchto končinách jsem ještě nikdy nebyl, takže mě překvapila blízkost prvních vojenských objektů od vesnice. Z mé pozice (od Sedleckého kopce) jsem si udělal pár poznámek, několik fotek a hurá doma na server Mapy.cz, abych si to ověřil i ze vzduchu. Kus za vesnicí se zde nachází působivé letiště pro vrtulníky a také "maskovaná" vež a vysílač. Nejvíc mě zaujaly obrovské bílé cedule s červenou směrovou značkou uprostřed kopců. Jestli někdo znáte jejich význam, tak mi ho prosím také řekněte;) Zatím si myslím, že to slouží k nějakému navádění letadel a vrtulníků při cvičení...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home