pátek 25. května 2007

Prohlídka terénu

Dnes jsem brzy ráno vyrazil opět k Vinařáku prozkoumat jeho druhý břeh a hlavně najít nějaké jiné místo k focení. Autem jsem se "brodil" v metr vysoké trávě, která mi sahala až po okénka a občas mi na mokré távě podkluzovaly kola. Tou mokrou travou jsem se pak i brodil pěšky a během půl hodiny jsem na sebe nachytal i veškeré bílé chmíří z okolních topolů a vrb. Asi nemusím psát, jak jsem byl naštvaný. Proto jsem se vydal na projížďku směrem ke Kadaňskému Rohozci a na hranici vojenského prostoru, protože tohle okolí ještě moc zmapované nemám. Je zde spoustu příjemných míst a možná, že se sem o víkendu ještě vypravím:)

To bude nějaký rákosník

Tahle kytička mi poškrábala celé nohy

Hlaváček letní

Tohle je myslím pěnodějka červená

Nechci Vám lhát, takže zatím nevím jak se tenhle brouček jmenuje

fotogenická opuštěná továrna v Záhořanech...tam se chystám jet fotit

Cestou ke Ždovu jsem v Radechově objevil své bývalé autíčko

Rozpadlá kaplička mezi Kadaňským Rohozcem a Vojnínem

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

To je přeci páskovka hajní :) Myslim :)

pondělí, 04 června, 2007  
Blogger František Červený said...

Ó, tebe bych tedy potřeboval mít sebou venku:) já to tu pak musím dohledávat v encyklopediích:)) Děkuji!

pondělí, 04 června, 2007  

Okomentovat

<< Home