čtvrtek 3. května 2007

Z Chebu do Hamrů...

Čtvrtek 3. března 2007 21:55 hod:
Objevilo se teplejší počasí a mě už začíná být malý byt. Už měsíc se těším na pořádnou přírodu. Zítra tedy házím krosnu na záda a hurá do hor. Ani nevíte, jak se mi stýská po horkém čaji v mokré ranní trávě. Po nekonečném bloumání kolem připravené krosny jsem se rozhodl zapomenout doma stan. Mám sice malý "expedičák" od Colemana, který neváží ani dvě kila, ale i dvě kila jsou dost při každodenním 10-15ti kilometrovém pochodu. Vystačím si s igelitem a celtou. Spacák mám do -26°C s komfortem v -16°C a udržuje při životě horolezce spící na ledovcích. Jarní Krušné hory by mu tedy neměly dělat potíže. Meteorologové hlásí nějaké přeháňky. Dnes jsem se ale hodinu sporchoval a nerozpustil jsem se. Z cukru tedy nejsem, takže bych měl přežít. Až se v úterý večer vrátím, tak Vám sem přinesu určitě spoustu zajímavých fotek a nápadů na výlet. A teď - dobrou noc a zítra hurá k hraniční čáře!!!

0 Comments:

Okomentovat

<< Home