sobota 21. dubna 2007

Tušimická skládka

Požár na skládce od chladících věží ETU II. Snímek je pořízen mobilem, tudíž nedosahuje takové kvality.

Dnes opět hořelo na skládce komunálního odpadu v Tušimicích. Opět proto, že se to v posledních letech stalo již po několikáté. Požár to byl zřejmě rozsáhlý, protože k němu skoro hodinu přijížděli hasičské jednotky z celého okolí a v prvnch okamžicích zakrýval černý oblak kouře celou východní oblohu při pohledu z Kadaně. Po uzavření volebních místností (byl jsem opět v komisi, ale výsledek mě rozhořčil - příště už nejdu, nechci ani přihlížet, jak celý den chodí jeden důchodce za druhým a volí jen komunisty) jsem nasedl do auta a jel se podívat trochu blíže. Moc blízko jsem se nedostal, protože skládka hořela zhruba jeden a půl kilometru od silnice na Březno a krom toho jsem sebou měl jen fotoaparát v mobilu. Doufejme, že se hasičům podařilo požár řádně uhasit, aby nemuseli vyjíždět za pár dní zase, stejně jako kadaňští hasiči k požáru lesa nad vodárnou, který hořel nejprve minulou neděli odpoledne a na stejném místě pak ještě v úterý.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home