pondělí 23. dubna 2007

Smát se nebo plakat?!

Překvapení mě potkalo dnes brzy ráno, když jsem jel na prunéřovskou elektrárnu odvést předávací protokol k faktuře. Odbočil jsem na velké parkoviště u EPR I a našel jediné volné místo. Už z dálky jsem viděl, že budu parkovat kousek od úplně stejného modelu auta, jako mám já. Vždycky se rád podívám na stejné auto a srovnávám, v jakém je stavu oproti tomu mému. Mělo pěknou zelenou metalízu. Jeho vadu na kráse jsem objevil až při parkování. Na majitele tohoto vozu zde zřejmě po noční službě čekalo nemilé překvapení. Nějaký "dobrák" navštívil jeho vůz s šesti cihlami a klíčem na kola. Když z parkoviště odcházel, byl sice chudší o ty cihly, ale za to bohatší o čtyři kola. Výhodný obchod. Majitel vozu už takovou radost zřejmě neměl. Musel se tak vyrovnat se ztrátou všech kol, prohnutými prahy, autem opřeným o přední brzdné kotouče a přední nárazník...Kam tenhle svět spěje...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home