úterý 8. května 2007

Návštěvnice kláštera

V pondělí jsem se zastavil ve františkánském klášteře. Jednak jsem si chtěl užít zdejšího klidu a rozhořčení po srážce s blbcem (viz článek o "škodné") a také jsem si chtěl popovídat s Lukášem Gavendou, který zde pracuje. Z muzejní kanceláře je vidět do dvorka, který odděluje muzeum od hudebky. Uprostřed tohoto dvorku stojí strom. To, že sem létají ptáci je samozřejmé, ale občas sem po střechách doskáče veverka a usídlí se na stromě. Skok ze střechy na strom je zřejmě jednoduchý. Opačným směrem už to dá asi trochu práce. Proto se tu veverky chvíli potulují a nakonec se bez ostychu pouští i do procházek po dvorku. Když jsem ji viděl poprvé, nechtělo se mi tomu věřit. Měl jsem sebou jen kompakt a tak jsem udělal pár snímků s tím, že se sem vrátím s lepším foťákem. Když jsem se ale vrátil a připravil si foťák, už se neobjevila. Asi našla cestu zpět. Musí Vám tedy postačit snímky z kompaktu.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home