úterý 8. května 2007

Narazil jsem na škodnou...bohužel neozbrojen!

Nenapadá mě slušný výraz pro muže v šátku, ale myslím, že se v kadaňském slovníku brzy objeví nadávka "Branda". Už jsem cestou po cyklostezce pár dobrých přirovnání zaslechl...
Zbytky bývalého mlýna
Probíhající práce na sondách

Při včerejší procházce podél Ohře v Kadani jsem u horního jezu objevil při práci "pana projektanta" Brandu. Dozoroval probíhající výkopové práce na sondách, které by měly prozradit, jak vypadal zdejší původní mlýn a v jakých místech byl náhon. Ten se totiž rozhodl ing. Branda obnovit za jakoukoli cenu (ono se z městkých peněz ty sny realizuje nějak dobře...aspoň tomuhle pánovi. Že by to byl něčí kamarád?!). Vypadá to, že se skutečně dočkáme realizace "slavné" promenády Maxipsa Fíka. Kdo by raději to množství miliónů použil na opravu komunikací, chodníků, stezek a nebo třeba jen zničeného domu v Žatecké ulici, uvažuje sice stejně jako já, ale bude se muset smířit s myšlenkou, že je pobíhající kožich za desítky tisíc důležitější. Zvlášť, když už jsme si ho tak pěkně "adoptovali". Také bychom asi měli přehlídnout, jak výjimečně nepoužitelná je "Brandova" cyklostezka a že ve svém řádění bude pokračovat i nadále podél břehu řeky. Při příštích volbách mi připomeňte, že mám víc přemýšlet...

0 Comments:

Okomentovat

<< Home