sobota 11. března 2006

Po Kadani III




18. květen se blíží a s ním i výstava s názvem "Kadaňský uličník" a proto, když včera vysvitlo tak příjemně sluníčko, jsem vyrazil vyzkoušet si opět pár pozic pro budoucí fotky na tuto výstavu. Pár Vám jich zase ukážu, ale nejsou ještě hotové, čekám na zelenou trávu a květináče v oknech, ulice bez sněhu a procházející se lidi. To všechno v té nekonečné zimě tyhle fotky postrádají. Tak to by bylo k fotečkám a teď k našemu včerejšímu zážitku...
Vypravili jsme se s Laduškou na ples 4.OA v Kadani. Je to škola, kterou jsem sám navštěvoval, ale k mému údivu se na něm neobjevili téměř žádní učitelé, takže jsem si tam připadal stejně jako cizinec. Kapela Sonet hrála výborně, DJ Píďan rozproudil alkoholem povzbuzená těla maturantů i hostů na maximum a poslední vystoupení plesu v podání chomutovských Prdů tradičně zdvihlo náladu přítomných dam. To všechno dohromady by znamenalo výborně strávenou noc, kdyby někdo Ladušce neukradl kabelku s jejími doklady a mými klíčemi od auta. Pořadatelská služba se předvedla, jen co je pravda. Dvojice postarších pánů v policejním svetříku hlídající balkón po nahlášení ztráty prohlédla stokrát prohlédnuté okolí našeho stolu a pak se s předstíráním hledání opřela o zábradlí a pozorovala děj v sále. Já mezi tím dvakrát zkontroloval auto a protože jsem v něm měl svou peněženku, bundu i klíče od bytu, musel jsem vyrazit k rodičům pro náhradní klíče s plánem dojet domů pro klíče od auta a zachránit tak aspoň auto. Když jsem se vrátil, kabelka byla v rukách mé přítelkyně včetně jejích dokladů a zmiňovaných klíčů. Ležela vyházená vedle kulturního domu a zmizelo z ní "jen" 150 Kč...to musel být ale idiot. Na příštím plese uvažuji o na konci 90. let moderní ledvince. Chtěl jsem Vám vyfotit dva chlapíky z pořadatelské služby, ale zapoměl jsem si doma foťák a navíc - nevypadali na to, že by něco podobného znali, takže bych je nechtěl na několik dní rozhodit jeho objevem.

3 Comments:

Blogger František Červený said...

Tak s návštěvou bych v nějaký ten příjemný jarní či letní den opravdu neváhal. Historické centrum se dalo po revoluci opravdu dohromady a i ty ošklivé panelové domy mají ve většině případů novou a vzhlednější fasádu, takže až se to tu rozkvete, určitě všechny zvu:)Děkuji za podporu a přeji krásný den!

neděle, 12 března, 2006  
Anonymous Anonymní said...

Jo Kadaň je hezká a jen z některých pohledů a jen někde,jinak je to ošklivé město,kde mimo historickou část,jsou jen krabice paneláků,spousta cigánů,popílek z elektráren,typické město "zušlechtěné" komunisty, zošklivěné několika supermarkety...

úterý, 25 dubna, 2006  
Anonymous Anonymní said...

Jo Kadaň je hezká a jen z některých pohledů a jen někde,jinak je to ošklivé město,kde mimo historickou část,jsou jen krabice paneláků,spousta cigánů,popílek z elektráren,typické město "zušlechtěné" komunisty, zošklivěné několika supermarkety...

úterý, 25 dubna, 2006  

Okomentovat

<< Home