čtvrtek 23. února 2006

Nechci vynechat

Když jsem Vám tu naposledy povídal a chválil firmu Prospero, musím zde říci také něco o ostatních společnostech, se kterými mám zkušenost a nebo jsem s nimi v kontaktu. Odebírám také Divadelní noviny a časopis Loutkář.
Divadelní noviny vydává Společnost pro Divadelní noviny v čele se šéfredaktorem Janem Kolářem. Chcete-li se stát předplatiteli, je Vám k službám emailová adresa a registrace online. Prostě jen vyplníte dotazník a je to. Pokud dojde k nějakým nejasnostem, nebo máte prostě dotaz k objednávce, je třeba napsat. Já si noviny objednal v době, kdy už vycházelo třetí číslo a chtěl jsem i ty předchozí. Jednání s Terezou Chalupovou, tajemnicí Divadelních novin, bylo více než příjemné a opravdu na úrovni. Chtěl bych smeknout klobouk a poděkovat. I omyl odesílatelské služby slečna, nebo paní, Chalupová vyřídila bez problému a k naší oboustrané spokojenosti. Předplatné na celý rok tohoto čtrnáctideníku stojí 418,- Kč.
Časopis Loutkář vychází pod záštitou Sdružení pro vydávání časopisu Loutkář za podpory Ministerstva kultury ČR. Odpovědnou redaktorkou je Nina Malíková, dcera jednoho z nejslavnějších českých průkopníků a zakladatele moderního českého loutkářství Dr. Jana Malíka. V Chrudimi, kde se také nachází jedno z nejznámějších loutkářským muzeí, je po něm pojmenována snad každá druhá ulice, škola či firma. V redakci jsem si objednal ročník 2004, 2005 a také předplatné na rok současný. I tajemnice Loutkáře, Klára Lichtágová, je velice ochotná a příjemná. Rozhodně si mohou s Terezou Chalupovou konkurovat. Předplatné šesti vycházejících čísel ročně stojí 270.- Kč.
Oba tituly je možné číst i na internetu, i když někdy jen ve zkrácené verzi, nebo v omezeném výběru článků. Avšak rozhovory i kritika jsou výborným a kvalitním čtením a proto nezbývá, než je doporučit.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home