pondělí 20. února 2006

Pro nadšené divadelníky

Během mého dnešního brouzdání internetem a lovu nekonečného množství informací jsem narazil na stránky divadelního knihkupectví Prospero v Praze. Jak jste si již asi stačili všimnout, jsem vášnivým sběratelem starých knih a tisků a také bláznem do různé divadelní literatury. To znamená, že když jsem tyto stránky objevil, tak jsem se od počítače nezvedl do té doby, než se mi podařilo zaregistrovat se a objednat si pár titulů. A protože si myslím, že je někde v okolí (nebo v to aspoň doufám) sem tam nějaký nadšenec do divadla, tak vám tu pomůžu s pochopením tohoto knihkupectví.
Abyste mohli nakupovat po internetu je třeba se zaregistovat. Nic složitého, jedná se totiž o klasickou registraci, jako na každém jiném serveru. To znamená, že po zadání přezdívky, hesla, jména a adresy s kontaktem můžete v klidu začít vybírat a ukládat si věci do nákupního košíku. Ceny, zvlášť v antikvariátu, jsou více než přijatelné. Pokud vás neláká objednávka pomocí internetu, máte možnost si knihy objednat faxem, telefonicky nebo přímo v knihkupectví. To vám také nabízí velké množství způsobů platby od zaslání na dobírku, fakturou, převodem či nepřeberným množstvím všech druhů platebních karet.
Firma Prospero však nenabízí jen knižní tituly, ale také audio a video CD, hry, sborníky, ročenky, pohledy či skripta. Velké množství titulů lze koupit i v angličtině, francouzštině či němčině. Každému co hrdlo ráčí.
Já si dnes zakoupil několik svazků Shakespearových her z let 1920-1944, Klaunovy rozpravy od Horníčka z roku 89, Hromobití od J. Ostena z roku 1911 a pár dalších. Kdo je stejným fanouškem divadla jako já, ten návštěvou stránek zajisté neprohloupí.

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Potvrzuji, také jsem si objednala dvě knihy, jednu dokonce od mého pana profesora Turečka, která je tento měsíc v akci:-) Tak snad až u něj budu dělat v červnu zkoušku, mi to bude k něčemu platné:-)

úterý, 21 února, 2006  
Blogger František Červený said...

Tak to jsem rad, ze uz to nekdo take vyuziva:)Pripada mi dobre, ze se lide mohou tak jednoduse a za dobry peniz (coz je asi nejvetsi vyhodou pro studenty)dostat ke kniham:)

středa, 22 února, 2006  
Anonymous Anonymní said...

Přidávám ještě překvapení a potěšení z neuvěřitelně rychlého jednání: vždyť už včera jsem měla na poště balíček!! Tzn. že vyřízení trvalo jeden den. A pak že je česká pošta nespolehlivá... :-))

čtvrtek, 23 února, 2006  
Blogger František Červený said...

Ačkoli to muže vypadat jako, že se chci jen přidávat a na všechno kývat, tak potvrzuji! V ponděl jsem si knihy objednal a je jich skoro dvacet a dneska je čtvrtek a psali mi, že včera balíček odešel a měl by dnes nebo zítra dorazit:)To je skvělé.

čtvrtek, 23 února, 2006  

Okomentovat

<< Home