středa 1. března 2006

Přemohl jsem ji!

Uff! Tak jsem zase zpátky. Má fyzická schránka se teď na pár dní porouchala a oprava mi dala vážně zabrat. Ještě teď si nejsem tak moc jistý v kramflecích, ale zase se Vám chci věnovat. Nesmírně mě potěšil Láďův článek. Málo co mi dokáže vehnat růženec do tváří, ale tohle zabralo. Jen bych chtěl říci, že principálem celého divadla nejsem, pouze jeho juniorské části a ten Hasištejn je opravdu má práce. Pasování na budoucího pana starostu je i pro mě překvapením. Musím uznat, že je to lákavá nabídka, jenže nejsem asi správným typem člověka na podobné věci. Nevím totiž, jestli se dá dnes takováto funkce vykonávat bez politické příslušnosti. A já jsem opravu "bez". Takže abych to nějak uzavřel - jsem nesmírně rád, že si všechno, co se zde pokouším přiblížit, nachází tu správnou cestu a slibuji, že vydržím! Vždyť jsem Vám ještě nestihl říct ani tisícinu toho, co bych chtěl! Takže brzy zase tady....
PS: Dnes má můj blog výročí - první měsíc!
... a ještě něco. Dneska jsem narazil na tohohle chlapíka. Má stejnou přezdívku. Stránky jsou dost osobité a zatím tam nic není... ale držím mu palce. Jestli je aspoň maličko podobný, určitě je v tom skrytá obrovská myšlenka, která čeká na uzrání.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home