sobota 18. března 2006

Dnešní překvapení

Dnes jsem vyrazil jen na krátkou odpolední procházku. Nešel jsem nikam daleko a obešel jsem jen dvakrát Svatý kopec, v řeči místní "Svaťák". Na cestách mezi stromy ještě neroztál sníh, cestičky po celém kopci jsou zledovatělé, ale při troše snahy se to dá zvládnout. Co mi ale udělalo radost a s čím bych se chtěl pro dnešek pochlubit, je fotka, kterou jsem pořídil na severozápadní straně kopce. Blízko zastávky s lavičkou a výhledu na Doupovské hory se najednou po skále pode mnou začalo něco hýbat. Pak se objevila hlava a já si myslel, že je to něčí pes, nebo zdivočelá kočka. Ale to už přede mnou stála v celé své kráse liška. Dívali jsme se na sebe. Já čekal že uteče a ona zřejmě na to, co udělám já. Rychle jsem sáhl do kapsy, vylovil foťák a pořídil snímek. Byla klidná, postála a pak jen svěsila hlavu a pomalu šla dál. Překvapilo mě, že se na kopci, který už se pomalu, ale jistě, začleňuje do města a je tedy již téměř ze všech stran obklíčen civilizací, může objevit tohle plaché a divoké zvíře.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home