neděle 12. března 2006

Co mě zajímá?

Dnes Vám prozradím další jednu z tisíce věciček, které mě zajímají. Je to sbírání různých starých militarií a mincí. Mám doma zatím jen malinkou sbírku, ale teoreticky už na sbírání pracuji dlouhou dobu. Když se teď přiblížila doba, kdy bych mohl mít dostatečné množství času, odhodlání i finančních prostředků, začal jsem se porozhlížet po potřebné pátračské pomůcce, jakou je detektor kovů. O tuhle technickou vymoženost se zajímám už několik měsíců, možná rok. V počítači mám stovky jednoduchých i složitých návodů na výrobu detektoru či samotné cívky. K jeho výrobě nejsem ovšem dostatečně technicky zdatný, nemám prostě na pájku ten správný grif, ale s tím by mi snad někdo pomohl v případě, že bych se neodhodlal ke koupi originálního přístroje. Cenově se tyto detektory pohybují od 3.5 až po 80 tisíc korun, ale začátečníkovi a občasnému uživateli postačí přístroj do 1O či zakoupení některé ze stavebnic detektoru. Líbí se mi i podpora této zábavy na internetu a spousta informací, které zde může člověk načerpat a protože si myslím, že vzít do ruky detektor a projít se s ním po lese je snem téměř každého zvídavého kluka, provedu Vás kousíčkem této internetové základny.
Mezi nejlepší stránky patří bezesporu Detektor web. Naleznete zde širokou nabídku letošních i loňských modelů, recenze a návody k jednotlivým přístrojům a spoustu rad. Každý model detektoru si pak lze objednat i na dobírku a lze ho také bezproblémově splácet. Další stránkou jsou Detektory. To je server zaměřený na informace pro opravdové nadšence, kterým je zde servírováno obrovské množství návodů, schémat a rad pro stavbu detektoru a ještě větší množství odkazů na schémata a prodejce po celé Evropě. Pak Vás zavedu na stránky DetektorGold, kde je možné si přečíst o jednotlivých pátračských akcích, prohlédnout si recenze a nalezené předměty a naší cestu po internetovém vrcholu této zábavy ukončíme asi nejnavštěvovanějším fórem Treasureland. Existuje i mnoho soukromých výrobců a mezi nejznámější patří ing. Zdeněk Sehnal. To jsou asi ty nejvýznamnější zdroje vědění a pokud jsem Vás naladil na správnou notu a chcete si to taky někdy zkusit, potom Vám držím palce. Sny je třeba si plnit!

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

tak ti nevim

pondělí, 13 března, 2006  
Blogger J-Lo said...

Já mám zrovna zakázku na překlad manuálu k jednomu za těch 80.000,-Kč, v neděli se na to chci vrhnout, tak budu rád, když na to jukneš se mnou po setkání nad dotacemi:-)

středa, 15 března, 2006  
Blogger František Červený said...

Dobrá,ty se popereš s angličtinou a já ti osvětlím technická data:)V neděli bych to viděl na dopoledne jako vždycky;)ať už máme ty dotace z krku...

čtvrtek, 16 března, 2006  
Anonymous Anonymní said...

dej si tam detektor, ne XPéčko

pátek, 03 srpna, 2007  

Okomentovat

<< Home